Enpä oo kirjotellut / tehny nukkekotia, ku oon ollut reissuissa. Hesasta löysin unelmakaupan. Satamiljoonaa erilaista ihanaa kuviopaperia yksittäismyynnissä. Ostin tällaset:
nuottipaperit.jpg
En tiedä vielä mihin käytän. Ehkä musiikkihuoneen lattiaan?
Onneks oon onnistunut jo rypistämään ton punasen..


Ostin myös kissahuoneen lattiapaperia, jonka laitoin äsken paikoilleen:
kissalattia.jpg



Myös keittiö sai Hesan kaupasta lattian:
lautalattia.jpg
Ihastuin heti tohon. <3 :9


Keittiö sai myös tapetit ruskeasta lahjapaperista. Toi kuva tulee keittiön seinälle, kunhan ensin olen päättänyt miten laitan hyllyjä yms.
keittio.jpg


Eilisillan näpersin mun tyypeille sänkyä. Siitä tuli lopulta tällanen:
sanky.jpg
Pohjana kuivakukka-asetelmasta napattu pahvitsydeemi. Päällystin sen luonnonvalkoisella fleecella, jota jäi hupparista jonka tein. Ympärillä on pitsisysteemi, jonka otin porukoiden vintistä. Jotain mun vanhoja barbiejuttuja.
Sänky tulee kiinni makuuhuoneen seinään ylös ja sinne kiivetään tikkailla!

sanky1.jpg
Näyttää ihan vauvan sängyltä ku ottaa pois asiayhteydestä. :(
Patjana on tollasta tikkikangasta ja tosiaan toi pitsijuttu aukee keskeltä.


Tänään kävin kaupassa hakemassa Pringlesejä, vetäsin sipsit ja tein uunin.
uuni.jpg
Se ei oo vielä valmis. Teen vielä jotain koristeluita tohon + maalaan kannen.
Liimasin luonnonvalkosen kartongin prinkkupurkin ympärille, ja päällystin sen tollasella ihanalla glitterillä. Toi on mun lempiglitterväri.


peilijuttu.jpg
Leikkasin rikkonaisesta peilistä palasia ja liimasin ne uunin ympärille "kaakeleiks".



uuniluukut.jpg
Uunin luukut. Mun täytyy ehkä tehdä tolle jotain koska toi TYYPPI piinaa mua. Ihan ku noi käsikahvahelmet ois silmät ja toi alaluukku suu. 8|
Helmet on puisia ja peräisin jostain ikivanhasta kaulakorusta. Ne oli valmiiks kullanväriset.

Tosiaan makuuhuonekin sai tapetit ja lattian. Tapetti on luonnonvalkosta kartonkia, jossa on kohokuviona sydämiä. Ostin sitä Tiimarista. Lattia on tavallista luonnonvalkosta kartonkia. Ens kerralla kokonaiskuvaa.